Missä mennään? Leppoisa kesäseminaari aatekeskustelun ja puoluekokouksen tiimoilta tiistaina 11.6. klo 18. Bottan Snellman. Tervetuloa!

3.6.2024

Tilaisuus Bottan Snellmanissa tiistaina 11.6. klo 18-20. Ajattelun aihetta antaa mm. AKKn puoluekokousaloite ja muut aloitehelmet sekä puolueen tavoiteohjelman tuunaus. Yhdistyksen aloite löytyy etusivun palstalta. Linkki kaikkiin aloitteisiin ja aloitevastauksiin on alla, ohjelman kyseisessä kohdassa.

Iltahetki on tarkoitettu kaikille toistensa tapaamisesta ja kokoomuksen arvo-ja aatekeskustelusta kiinnostuneille, olivat he sitten AKKn tai muiden kokoomusyhdistysten jäseniä tai kavereitamme muuten vaan.

Ja tietenkin heille, jotka suuntaavat puoluekokoukseen (14.-16.6.) tämä tilaisuus antaa mainiot matkaeväät.

Seminaariin  kuuluu pieni omakustanteinen välipala. Varaudu siis noin kympin kahvi & piirakka-maksuun.

Ilmoittaudu saman tien olli.matti.rytkonen(at)gmail.com tai viestillä 050 5691 062

OHJELMA

Miksi tämä tilaisuus? Missä mennään, Kokoomus?
Avaussanat, puheenjohtaja Kalle Laine

Puolueen tavoiteohjelman  päivitys. Juuri puolustusministerin erityisavustajaksi valittu ja kokoomuksen tutkimuspäällikkömä toiminut Antti Vesala kertoo ehdotuksista. Me kysymme, onko uudistuksissa aattteen viriä.

AKKn timanttinen puoluekokousaloite sekä muita aloitehelmiä. Järjestävän yhdistyksen aloite käsittelee kokoomuksen politiikan yhteisen tarkastelun tarvetta. Laajassa 212 aloitteen joukossa AKKn aloite on numero 5.

Terassijatkot säätilan mukaan.